Köprü Anasayfa

Eylül-Aralık 2019

"Köprü" 144. Sayı

  • Doğruluğun Ekonomik Hayattaki Ölçüsü: Helal Kazanç, Helal Lokma

    Measure of Accuracy in Economic Life: Halal Gain, Halal Food

    Mehmet Abidin KARTAL

    İstanbul

    Köprü • Sayı: 144 • Eylül-Aralık 2019 • ISSN: 1300-7785 • ss. 109-116

    Öz

    Günümüzde tüketimin özendirilmesi, yapay ihtiyaçlar oluşturulması, tükettikçe değer kazanıldığı ve mutlu olunduğu düşüncesinin empoze edilmesi günümüz toplumlarını adeta bir tüketim toplumuna dönüştürmüştür. Bu durum helal kazanç konusunda da farklı meseleleri beraberinde getirmiştir

    Anahtar Kelimeler

    Helal kazanç, rızık, üretim, tüketim, iktisat, şükür, israf


    Abstract

    Encouraging consumption, creating artificial needs, imposing the idea of gaining value and being happy as we consume have transformed today’s societies into a consumption society. This situation has brought about different issues in terms of halal gain.

    Key Words

    Halal gain, livelihood, production, consumption, economics, gratitude, waste

    Yazının tamamını görüntülemek için lütfen tıklayınız!