Eylül-Aralık 2019
"Köprü" 144. Sayı
Measure of Accuracy in Economic Life: Halal Gain, Halal Food
Mehmet Abidin KARTAL
İstanbul
Köprü • Sayı: 144 • Eylül-Aralık 2019 • ISSN: 1300-7785 • ss. 109-116
Öz
Günümüzde tüketimin özendirilmesi, yapay ihtiyaçlar oluşturulması, tükettikçe değer kazanıldığı ve mutlu olunduğu düşüncesinin empoze edilmesi günümüz toplumlarını adeta bir tüketim toplumuna dönüştürmüştür. Bu durum helal kazanç konusunda da farklı meseleleri beraberinde getirmiştir
Anahtar Kelimeler
Helal kazanç, rızık, üretim, tüketim, iktisat, şükür, israf
Abstract
Encouraging consumption, creating artificial needs, imposing the idea of gaining value and being happy as we consume have transformed today’s societies into a consumption society. This situation has brought about different issues in terms of halal gain.
Key Words
Halal gain, livelihood, production, consumption, economics, gratitude, waste
Mehmet Kaplan
Yazıyı okumak için tıklayınız...Taha Çağlaroğlu
Yazıyı okumak için tıklayınız...Bilal Sambur
Yazıyı okumak için tıklayınız...İlhan ÖZGÖK
Yazıyı okumak için tıklayınız...Mahmut KAPLAN
Yazıyı okumak için tıklayınız...Mehmet Abidin KARTAL
Yazıyı okumak için tıklayınız...Nail YILMAZ
Yazıyı okumak için tıklayınız...Vehbi Kara
Yazıyı okumak için tıklayınız...M. Nihat DERİNDERE
Yazıyı okumak için tıklayınız...Bediüzzaman Said Nursi
Yazıyı okumak için tıklayınız...